Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
بازی و کنسول

نسخه جدید بتلفیلد با نام Battlefield 2042 به صورت رسمی معرفی شد

خبری از بخش تک نفره و حالت بتل رویال نیست...

زمان مطالعه: 5 دقیقه

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار کمپانی EA از نسخه جدید بتلفیلد با نام Battlefield 2042 رونمایی کرد. این نسخه قرار است ۲۲ اکتبر سال جاری (۳۰ مهر) عرضه شود.

مدت‌هاست که بسیاری از دوستداران بازی‌های شوتر منتظر معرفی جدیدترین نسخهٔ یکی از بهترین فرانچایز‌های این سبک از بازی‌ها هستند و روز گذشته سرانجام کمپانی الکترونیک آرتز و استودیو دایس با انتشار یک تریلر جذاب به صورت رسمی نسخه جدید Battlefield را معرفی کردند.

قبل از معرفی رسمی این بازی، شایعات زیادی پیرامون آن منتشر شده بود، اما برخلاف این شایعات خبری از بخش تک‌نفره و بتل‌رویال در بازی Battlefield 2042 نخواهد بود و این بازی تنها یک بخش آنلاین با سه حالت مختلف خواهد داشت. البته طبق گفتهٔ الکترونیک آرتز این نسخه بزرگ‌ترین نقشه تاریخ این سری از بازی‌ها را دارد و ۱۲۸ پلیر به صورت همزمان می‌توانند در این مپ به بازی کردن بپردازند.

داستان این بازی در آینده جریان دارد، جایی که کمبود منابع غذایی و آب باعث شده بسیاری از مردم و کشورها از پای در بیایند و آمریکا و روسیه، به عنوان تنها ابرقدرت‌های باقی‌مانده، برای در اختیار گرفتن منابعی کمی که وجود دارد، رقابت می‌کنند.

کمپانی Electronic Arts اعلام کرده که Battlefield 2042، انقلابی در این فرانچایز ایجاد خواهد کرد.

حالت‌های Battlefield 2042

حالت All-Out Warfare

حالت All-Out Warfare

این بخش‌ دقیقا همان جایی است که ۱۲۸ پلیر می‌توانند به صورت همزمان در یک نقشه حضور پیدا کنند. البته تنها پلیر‌های پی سی و کنسول‌های نسل نهمی می‌توانند از این حالت ۱۲۸ نفره استفاده کنند. این حالت برای نسخه کنسول‌های نسل هشتمی نیز وجود دارد با این تفاوت که به جای ۱۲۸ نفر، تنها ۶۴ نفر می‌توانند به صورت همزمان در یک مپ حضور داشته باشند.

این بخش دارای دو حالت Conquest و Breakthrough است که در حالت Conquest پلیرها در مپ‌های بزرگ بازی به صورت عادی به رقابت می‌پردازند و در حالت Breakthrough، یک گروه از پلیر‌ها باید دفاع و دیگر گروه باید حمله کند.

حالت Hazard Zone

حالت Hazard Zone

این حالت از بخش چندنفره بازی Battlefield 2042 شباهت بسیار زیادی به بخش آنلاین نسخه‌های قبلی دارد. پس اگر شما هم به حالت‌ مبارز‌ه‌های کلاسیک در بتلفیلد علاقه دارید، این بخش می‌تواند کاملا مناسب شما باشد.

یک حالت دیگر نیز وجود دارد!

الکترونیک آرتز هیچ حرفی از این حالت نزده و طبق گفته‌های این کمپانی، حالت سوم بخش مولتی‌پلیر نسخه جدید بلتفیلد در تاریخ ۲۲ جولای (۳۱ تیر) معرفی می‌شود و علاوه بر این حالت جدید، یک گیم‌پلی نیز در همان تاریخ از Battlefield 2042 منتشر می‌شود.

البته اگر شما هم بخواهید با خودتان تمرین کنید می‌توانید هر یک از حالت‌ها را با بات‌های بازی که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند، تجربه کنید.

نقشه‌های Battlefield 2042

نقشه Kaleidoscope

نقشه Kaleidoscope

مکان: سوگدو، کره جنوبی

شما در این نقشه شاهد آسمان‌ خراش‌های بلند . با طبقه‌های زیاد خواهید بود که هر یک از این طبقه‌ها می‌تواند یک میدان نبرد مجزا برای خودش باشد. علاوه بر آسمان‌ خراش‌های زیاد، تونل‌های طولانی و یک تلویزیون شهری بزرگ نیز در این نقشه وجود خواهد داشت.

نقشه Manifest

نقشه Manifest

مکان: جزیره برانای، سنگاپور

در این مپ بر سر خطوط تامین منابع رقابت‌ خواهید کرد. تعداد زیادی کانتینر در این مپ وجود داره که شما می‌توانید آن‌ها را جابه‌جا کنید. همچنین شما به کشی‌های موجود در این مپ نیز دسترسی خواهد داشت.

نقشه Orbital

نقشه Orbital

مکان: کورو، فرانسه

درگیری‌ها در این بخش، در یک سایت پرتاپ موشک جریان داره. به دلیل فضای این نقشه، اتفاقات زیادی رخ می‌دهد. همچنین راکت‌های موجود در این سایت نیز در برخی از مواقع با موفقیت به فضا پرتاب می‌شوند.

نقشه Discarded

نقشه Discarded

مکان: آلنگ، هند

این نقشه مربوط به یک پایگاه هسته‌ای مخروبه است. همچنین در اطراف این نقشه، کشتی‌های زیادی وجود دارد که به دلیل تغییر سطح آب غرق شده‌اند. که بر خلاف مپ Manifest شما به آن‌ها دسترسی نخواهید داشت.

نقشه Renewal

نقشه Renewal

مکان: کویر شرقی، مصر

برخلاف بقیه نقشه‌ها، در Renewal خبری از ساختمان‌های بلند نیست و درگیری‌ها در یک مرکز فناوری پیشگام کشاورزی رخ می‌دهد. نصف این نقشه سرسبز و نصف دیگر آن کویر است.

نقشه Hourglass

نقشه Hourglass

مکان: دوحه، قطر

این مپ، یکی از بزرگ‌ترین مپ‌های بازی است. بزرگراه‌های طولانی، آسمان خراش‌های بلند و استادیوم‌های پیشرفته همگی بخشی از این مپ را به خودشان اختصاص داده‌اند. البته باید حواستان به طوفان‌های شن هم باشد.

نقشه Breakaway

نقشه Breakaway

کویین ماد لند، قطب جنوب

Breakaway با مساحت ۵.۹ کیلومتر مربع، بزرگ‌ترین مپ بازی Battlefield 2042 است. در این مپ شما بر سر منابع گاز و نفت نبرد خواهید کرد. شما در این نقشه شاهد سیلو‌های قابل انفجار زیادی خواهید بود.

به دلیل ابعاد بزرگ این مپ‌ها، هر مپ به بخش‌های کوچک‌تری تقسیم شده است. اگر هر یک از این بخش‌های کوچک را به خوشه‌هایی تشبیه کنیم، شما برای در اختیار گرفتن این بخش‌های باید کل خوشه را در اختیار بگیرید.

طبق گفته‌ کمپانی EA همه این نقشه‌ها دارای آب‌وهوایی پویا خواهند بود و شما در حین بازی باید آمادگی رخ دادن هر گونه حادثه طبیعی مانند طوفان شن یا تورنادو را داشته باشید.

سرباز‌ها و اسلحه‌های Battlefield 2042

پلیر‌ها در بازی Battlefield 2042 می‌توانند نقش یک سرباز با مهارت و اسلحه‌های مختص به آن را داشته باشند. طبق اطلاعات منتشر شده، این بازی دارای ۱۰ سرباز مختلف با اسلحه‌های متفاوت خواهد بود که تا الان ۴ عدد از آن‌ها معرفی شده است.

شخصیت Wikus “Casper” Van Daele

شخصیت Wikus “Casper” Van Daele

  • محل تولد: آفریغا جنوبی
  • کلاس: Recon
  • مهارت: درون OV-P Recon
  • ویژگی: سنسور حرکت

شخصیت Webster MacKay

شخصیت Webster MacKay

  1. محل تولد: کانادا
  2. کلاس: Assault
  3. مهارت: Grappling Hook
  4. ویژگی: زیرک (Nimble)

شخصیت Maria Falck

شخصیت Maria Falck

  • محل تولد: آلمان
  • کلاس: Support
  • مهارت: پیستول S21
  • ویژگی: جراح

شخصیت Pyotr “Boris” Guskovsky

شخصیت Pyotr “Boris” Guskovsky

  • محل تولد: روسیه
  • کلاس: Engineer
  • مهارت: اسلحه SG-36
  • ویژگی: اوپراتور نگهبان

در نسخه جدید بتلفیلد به لطف Plus System پلیرها می‌توانند در حین بازی اسلحه‌های سرباز خود را تغییر دهند. همچنین Battlefield 2042 به بازیکنان خود این امکان را می‌دهد تا در هر زمان و مکانی به بدون توجه به نوع سربازشان به هلیکوپتر، جت‌های جنگی و دیگر ابزارآلات نظامی دسترسی داشته باشند.

الکترونیک آرتز اعلام کرده که با انتشار هر فصل از این بازی محتواها و بتل پس‌های جدید به آن اضافه می‌شود که هر بتل‌ پس دارای دو بخش رایگان و پریمیوم است که شما برای در اختیار گرفتن آیتم‌های بخش پریمیوم باید بتل پس را خریداری کنید.

بازی Battlefield 2042 در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) عرضه می‌شود و با عرضهٔ نسخهٔ جدید Call of Duty در ماه اکتبر یا نوامبر دوباره اوج رقابت این دو فرانچایز محبوب شروع می‌شود.

منبع
TechRadar

مرتضی گلستانی

کامپیوترها برای من بی‌جان نیستن؛ حرارتی که تولید می‌کنن و صدایی که ازشون درمیاد به من یادآوری می‌کنه که اون‌ها هم زنده هستن و حس دارن.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
DR_HOPHEAD
DR_HOPHEAD
2 سال قبل

 

اونقدر ذوق داشتم که بازی را دوماه پیش خریدم و از عوامل سایت نهایت تشکر را دارم که همکاری لازم با گیمرها را دارن و اجازه انتشار کامنت را می دهند  و دوست داریم که با پلیرهای ایرانی فضای صمیمی داشته باشیم ،کسانی که بازی را دارن با ایدی IRAN_DR_HOPHEAD در اوریجین و در استیم با کد 153184500 بنده را پیدا کنن و هدفمون بزرگتر کردن دایره پلیرهای ایرانی هست و چون پینگ نزدیک به هم داریم و اینکه میخواهیم با 90 درصد پلیر ایرانی وارد سرورها شویم و یا اگر هم سروری خلوت باشد آن ها را به خود اختصاص دهیم یا در نزدیکترین سرور ها بازی کنیم و همیشه سرور شلوغی را داشته باشیم و از دور همی لذت ببریم به همین دلیل سرور دیسکور را درست کردیم تا مشکلات تحریم پلتفرم ها را حذف کنیم و همیشه شاهد حضور پر رنگ بازی کنان باشیم و هر روز دوستان جدید پیدا کنیم چرا که ما لایق بهترین ها هستیم https://discord.gg/UAmt4v2SYT  خوشحال می شویم که شما هم به ما ملحق شوید اگر این پیام را می بینید شدیدا دوستان خود را به جمع ما ها ملحق کنید در مورد این پیام بی تفاوت نباشید که بعد از خرید بازی تنها نباشد و ما هم از حضور شما لذت ببریم با تشکر از ادمین سایت دوستدار شما DR_HOPHEAD 

دکمه بازگشت به بالا